Re: [EGD-discu] Question de licence (Re: Une proposition provisoire pour la nouvelle version du bépo)

OK, merci Mimoza. J’ai mis ceci :

* ModuleName=kbdfrbt9.C
* Version=0.5.0.32
* LastEdited=
13:57 27/08/2016
* FileName=kbdfrbt9
* FileDescription=Français (bépo trilogique provisoire 9) Keyboard Layout
* ProductName=Disposition de clavier francophone et ergonomique bépo
* ProductDescription=Keyboard layout for French (France), and for all languages using Latin script + words in Arabic, Cyrillic and Greek, based on Unicode 9.0.0.
* Content=Keyboard Layout Allocation Table, Dead List, Ligatures Table
* Copyright (c) 2008 Nicolas Chartier, http://bépo.fr / 2016 dispoclavier.com
* Licensed under GNU GPL and CC BY SA
* File History:
* KBDTOOL v3.40 - Created Mon Aug 29 07:02:04 2016
* modified:
* Mon Aug 29, 2016 by dispoclavier merger with fork from DTMD v0.5.0.32

Je me dépêcherai de le finir et mettre sur GitLab.