[eo-tradukado] Re: [eo-tradukado] Re: [eo-tradukado] [eo-tradukado] korektis kaj aldonis tradukojn al la dosiero gnome-netstatus.HEAD/eo.po

Saluton!

> Rilata afero: ne plu estas necese, ke vi mem redaktas la viki-paĝon pri
> GNOME.
> Mi havas etan "bash" programon, kiu kreas la fontan tekston de tiu paĝo.
> Tiu programo uzas la "meta" dosierojn por plenumi la kolumnojn pri
> tradukantoj kaj relegantoj, kaj por forstreki la fermitajn tradukojn.

Boenge! Mi gxojas, ke la laboro iras. Mi longe ne havis tempon pon
kontribui, sed nun denove mi havas! :)

--

Ĉion bonan,
★ Antono ★ Vasiljev ★

jid: antono@xxxxxxxxxx
http://a-n-t-o-n.com/

gpg --keyserver keys.indymedia.org --recv-keys CF07F739