Re: [eo-tradukado] Esperantlingve GIMP

Saluton, Antonio

Mi aldonas al ĉi mesaĝo kumpremitan dosieron kiu entenas ses .po dosierojn.
Tri el ĉi tiuj estas malplenaj, tamen ili estas necesaj por kompilumi kaj por
estonta traduklaboro (t.e. "nomŝildetoj").

Dankon.
Mi aldonis viajn tradukojn al nia SVN.
Iu el la skipo relegos ilin, kaj poste mi sendos ilin al la oficiala CVS de GNOME.

Strange, "gimp/po-python" ne aperas kiel tradukinda modulo en la paĝo:
http://l10n-status.gnome.org/HEAD/eo/extras/index.html

Mi ne konservis la malplenajn dosierojn, kiujn vi sendis al ni: anstataŭe mi elŝutis la "pot" dosierojn el GNOME kaj aldonis ilin al nia SVN sub la nomo "eo.po".

Mi ankaŭ ĝisdatigis la statistika paĝo:
http://eo-tradukado.tuxfamily.org/wiki/doku.php?id=gnome

Amike,

Guillaume