Re: [eo-tradukado] Pri uzo de a-vortoj

Saluton,

Cxar nur malmulte da Esperantistoj ankoraux anas la
dissendliston de GNOME, mi sendis vian demandon al
la dissendlisto http://tech.groups.yahoo.com/group/tradukado/
kun la titolo: "demando pri uzo de a-vortoj".

La arkivo de tiu dissendlisto videblas cxe:

Laux la unuaj fresxdataj respondoj:

  "Koloro de teksto" = "Teksta koloro".

Gxis
-- dominiko