Re: [eo-tradukado] Relegantoj bezonataj

Saluton

Mi jxus relegis la dosieron "gnome-session.HEAD/eo.po".
Jen kion mi korektis en subversion:

r26 | dominiko | 2006-10-07 16:49:32 +1300 (sab, 07 Okt 2006) | 10 lines

- korektis mistradukon "exits -> ekzistas", kiu devus
  esti "exits -> eliras"
- forigis spaceton antaux ":"
- ne uzu akuzativon malantaux "estas"
- "okazita" "haltita" ne estas gxustaj vortoj
  cxar tiuj verboj estas ne transitivaj
  (-ita -ata nur eblas en transitivaj verboj)
- aldonis "Plural-Forms:"

Amike
-- dominiko