[qet] Re: Traducció de QElectro al català

Hola Jaume,

Ja t'hem afegit a la llista de correus. Aquí és parla més anglès, però
també altres idiomes com francès, alemany, etc ... i ara català.

Utilitzar SVN [1] no és complicat. SVN ens permet treballar junts:
baixar el projecte, fer canvis i desprès enviar els canvis.
Hauries primer d'instal·lar SVN, per exemple per Windows pots
utilitzar TortoiseSVN [2].
També has de matricular-te a la pàgina web del projecte [3].

Desprès hauries de instal·lar el projecte al teu ordenador amb SVN
[4]. Però això et explicaré més endavant quan hauries instal·lat SVN i
matriculat al projecte.

Bona tarda,
Youssef

[1] http://ca.wikipedia.org/wiki/Subversion