Re: [eo-tradukado] Nia vojo :)

Saluton,

> 1) Mi trovis ke http://www.komputeko.net/ estas suficxe bona vortaro,
> kiu certe estas uzinda. Cxu ni aldonu gxin al nia vikio?

Jes.

Fakte mi jam delonge aldonis ligilon al la komputeko en tiu pagxo:
http://eo-tradukado.tuxfamily.org/wiki/doku.php?id=vortaro
:-)

> 2) Al mi sxajnas ke traduko de OpenOffice estas bonkvalita kaj kohera.

Mi ne scias cxu ni uzas la saman version, kaj la saman tradukon, de OpenOffice.
Mi rimarkis multe da strangajxojn, kiam mi provis gxin.

> Cxu ni prenu normojn ellaboritaj de  OO-teamo por daure traduki gnomon?

Indus, ke ni kunlaboru kun ili.
Cxu la tradukantoj de OOo verkis dokumentojn pri iliaj traduk-reguloj?

> 3) Kiom da homoj nun abonas tiun cxi liston? Kiom da homoj volas traduki
> gnomon daure? Eble ni kreu iun pagxon en vikio kun sinprezento por
> plialtigi nian senton de teamo? :))

Tiu listo havas 7 abonintoj.
Mi povas krei kontojn en nia vikio por cxiuj interesatuloj.

Guillaume
--
http://llumeao.baierouge.fr