[eo-tradukado] Felicxan novan jaron

Saluton al cxiuj getradukantoj,

mi deziras al vi bonegan novan jaron.

Bedauxrinde mi ne trovis suficxe da tempo en decembro por prizorgi
nian laboron kaj mi lasis kelkajn retmesagxojn neresponditajn.

Mi esperas, ke vi ankoraux emas dauxrigi la traduklaboron.
Mi mem komencis gxisdatigi la dosierojn cxar novaj versioj estas
haveblaj el la SVN de GNOME, kun novaj tradukendaj cxenoj.

Mi dezirus sendi niajn jam-tradukitajn dosierojn al GNOME : pro tio
relegado estas bezonata.
Mi ankaux proponas krei pagxon en la vikio pri komunaj tradukreguloj:
uzo de majuskloj, adjektivaj formoj, ktp.

Amike,

Guillaume
--
http://llumeao.baierouge.fr