[proaudio] OFF-List: problem after last emerge --sync

This is an off-list subject, but it can be useful to all to know that.

After my last emerge --sync followed by an emerge --uDN world, an unusual
number of packages was not compiling. Among them glibc. It come from the
masking of eselect-compiler.

The cure is to run
gcc-config -f n
where n is the number for your compiler (as given by gcc-config -l).

Cheers,
--
Dominique Michel

--
N.B.: Tous les emails que je reçois sont filtrés par spamassassin avant de me
parvenir.

Si vous attendez une réponse de ma part et que vous ne la recevez pas, cela
signifie qu'en toute vraisemblance, votre courrier ne m'est pas parvenu car
vous figurez sur une des listes de http://www.spamhaus.org.