[proaudio] Alsaplayer

I have been approved as a new admin for the alsaplayer project on sourceforge.
The first thing I will do is a new bug fixes release with the debian fixes.

As I don't know much about c and c++, I will need help from developers for the
future. It is 2 non working GUI in the cvs, a gtk2 and a qt. So if someone is
willing to help, it is just to look at
http://sourceforge.net/users/dominique_libre/ and to send me a message.

Cheers,
--
Dominique Michel

--
N.B.: Tous les emails que je reçois sont filtrés par spamassassin avant de me
parvenir.

Si vous attendez une réponse de ma part et que vous ne la recevez pas, cela
signifie qu'en toute vraisemblance, votre courrier ne m'est pas parvenu car
vous figurez sur une des listes de http://www.spamhaus.org.