To: <eo-tradukado@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
Sent: Tuesday, November 25, 2008 5:03 AM
Subject: Re: [eo-tradukado] Reaktivigo

Saluton,

mi estas preparanta la sxangxon de estro de tiu-cxi grupo.

Mi aldonis kelkajn uzantojn al la vikio cxe eo-tradukado.tuxfamily.org.
Cxiuj nomoj :
- Antono Vasiljev
- Dominique Pellé
- Felipo Kastro
- Guillaume Savaton
- Loren Salmonson
- Magnus Henoch
- Mário Fonseca
- Kim Ribeiro (administranto de la vikio)

Cxiuj estis aldonitaj al la dissendolisto.
Do cxiuj ricevos cxi-tiun mesagxon.

Nur Antono, Dominiko kaj mi subskribis al tuxfamily.org gxis nun: tial
nur ni povas uzi la SVN-sistemon.
Cxiuj interesatuloj bonvolu subskribi al tuxfamily.org per la
formularo https://panel.tuxfamily.org/subscribe.pl
Poste sendu al ni mesagxon por sciigi al ni vian elektitan uzantnomon,
kaj ni aldonos gxin al la projekto.

Dankon

Guillaume