[eo-tradukado] Statistiko

Saluton!

Mi jxus esploris statistikon de tradukoj en GNOME[1]
Por GNOME 2.22 ni pretas je 9% (3821/983/35946) ;)

Guillaume, eble ni aldonos iom da tradukoj al svn por ke plialtigi la
elcenton? Ekzemple traduko de Nautilus sxajnas suficxe bona kaj preta
esti publikigita. Samo rilatas al nova Empathy, cxar el fasado (ne temas
pri skemoj) ne videblas anglaj vorotj. Provu mem! :)

Kaj mi volas peti konton cxe vikio por de tempo al tempo aktualigi
statojn de tradukoj.

Antaudankas vin!
Sukcesojn al cxiuj!

--