Re: [eo-tradukado] gimp

> Antonio kaj Antono:
> lau vi, cxu la traduko de la cxefa po-dosiero de GIMP
> (gnome/gimp.HEAD/eo.po) estas preta por ke mi sendu gxin al la CVS de
> gnome?

Sxanjnas ke gxi ne estas tute preta laux niaj normoj.

Multloke mi trovis "Duoblajn Majusklojn" kaj kelkaj aliaj malnormoj.
Pli bone ni atendu iom kaj poste sendu.

Mi relegadas kaj baldaux sendos komentojn (ne per svn). Se Antonio
permesos, mi povas aldoni korektajxojn rekte al svn.

--

Ĉion bonan,
★ Antono ★ Vasiljev ★

jid: antono@xxxxxxxxxx
http://a-n-t-o-n.com/

gpg --keyserver keys.indymedia.org --recv-keys CF07F739