Re: [BLXF] updateprobleem door Google Chrome

On Sat, Mar 12, 2016 at 03:24:39AM +0100, jrlmailing wrote:
> Ik heb al een hele tijd Chrome op mijn Ubuntu 14.4 LTS 64 bit staan.
> Deze wordt met een regelmaat van een klok bijgewerkt zonder problemen.
> Heb daar echt niks speciaal moeten voor doen.
> Ik ben gewoon op de pagina van Google Chrome geweest en daar de
> juiste versie binnengehaald.
>

>    Chrome voor Linux downloaden
>
> Debian/Ubuntu/Fedora/openSUSE
>

>      Selecteer uw downloadpakket:
>
> 64 bit .deb (voor Debian/Ubuntu)64 bit .rpm (voor Fedora/openSUSE)
>
> Geen Debian/Ubuntu of Fedora/openSUSE? Wellicht vindt uhier
> [...]

Ik draai totaal dol (rond) op die pagina, dus kom er nooit maar dan ook
nooit om de binary te vinden,
heb intussen gewoon een # gezet vanmorgen in
/etc/apt/sources.list.d/google-chrome.list
en dan als su apt-get update en dist-upgrade gedaan, en dan ging het plots
/wel om te updaten en 94 packs + 4 voor de kernel te downloaden.
Wat er nu met chrome moet gebeuren weet ik nog altijd niet,
maar 't is daar ook de 64-bit versie alleen dat ie een probleem geeft en dus
niet mere geupdated wordt en die foutmelding geeft; allez gaf want nu kan
hij geen foute melding geven omdat ik die repo geremd heb.

Aldo.