[BLXF] "lange naam"-probleem

Hallo allemaal,

gisteren had ik een paar CDtjes mee naar een vriend van mij, en ik stelde
vast dat zijn hi-fi CD-speler niet altijd de volledige lijst van mp3's
afspeelde; is dat aan de te lange naam gelegen ?
zou ik die cd-roms met renames tot bijv. 01.mp3 en 02.mp3 etc moeten herbranden ?

Mijn huidige methode is,
nadat ik alles in ~/cdr/ heb gezet, het volgende gebruiken:
   genisoimage -o /tmp/cdr.iso -J -R cdr/
   cdrecord -v speed=-1 dev=/dev/dvdrw /tmp/cdr.iso

(Nota: ja ik heb nog een symlink van cdrecord naar wodim, vind ik
persoonlijk handig)

Tips en verbeteringen welkom!

Gr,
Aldo.