[BLXF] PUBLICATIE: nieuwe WhichStation pack van 4 feb 2015

Hallo BLXF-listers!

Wie zoals mij erg veel van radio houdt, zal misschien dit klein
geknutseltje wel kunnen smaken:
na een hele lange periode ben ik eindelijk er terug in geslaagd om een nieuwe
editie van het commandolijn radiostreaming-script WhichStation in elkaar te
steken;
en hier is het dan, voor test&feedback en voornamelijk ook voor de fun!

Oorspronkelijke doel: geen grafisch gedoe, enkel een eenvoudig menutje,
weliswaar dan met een beperkt aanbod, doch zoveel mogelijk interessant op
muzikaal ene informatief vlak.

U kopiëert gewoon de inhoud van de uitgepakte tgz naar /usr/local/bin, en
zorg dat mplayer op uw systeem reeds geïnstalleerd is.

Wat treft u in het pack:
whichstation	alg. menu met een keuze uit be/fr/nl + enkele web only
		stations
recstation	om "on the fly" met opname te starten
progstation	om een opname op voorhand te reserveren (met dank aan Jos
		voor zijn contributie op dit gedeelte)
eustation	een grotere (EU) aanbod met keuze uit 40 voorgeselecteerde
		radio stations uit BE, FR en NL.
		EUstation roept sumbenus op zoals eustation.be, eustation.fr
		en eustation.nl; u kan door ENTER te drukken in een submenu
		gewoon één niveau hoger terugkeren, bv. om een ander land te
		kiezen. Als u daar ENTER drukt sluit eustation af.

Nota:
* OK dit is geen uitgebreide script met een enorm aanbod, maar ik heb
zowel voor BE als voor FR en NL een gevariëerde keuze proberen te bieden!
Persoonlijk vind ik ook dat het totaal geen zin heeft om ALLE Top40 zenders
uit alle landen aan te bieden: ze draaien toch allemaal dan hetzelfde he!
* Opgelet, rec- & progstation zijn enkel van toepassing op whichstation en
zijn zenderlijst whichstation.lst
* Als referentiesite maak ik sinds deze versie gebruik van: listenlive.eu
Maar mocht u dit in gebruik nemen dan mag u mij ook altijd mailen wanneer
een stream-url niet meer werkt!

Zie tgz in bijlage! Enjoy!

Aldo.

==