[BLXF] BELANGRIJK: Nieuw BLXF *** Discussiegroep van / voor / door visueel gehandicapte GNU/Linux gebruikers ! uit NL en BE ! ***

 <BELANGRIJK>

	** Opgelet, Het Oude (Google) BLXF Is Verhuisd! **

Beste BLinuXForum-volger,

Recente technische wijzigingen bij mailinglist-provider GoogleGroups
hebben ervoor gezorgd dat het een noodzaak is geworden om naar een andere
lokatie te verhuizen.

Bij deze wordt het BLXF niet langer op GoogleGroups maar op TuxFamily.org
aangeboden!

Met genoegen kan ik U vanaf heden uitnodigen om -vrijblijvend- met ons
samen de stap naar deze nieuwe lokatie in te zetten,
zo blijft U lid en kan U samen met iedereen uw ervaringen, advies,
en zoveel meer delen!

Vanaf heden - vr 23 januari 2015 - is de BLXF discussiegroep voor U geopend
op TuxFamily.org

Wees welkom !

Praktisch:

* U mag Uzelf inschrijven, door het woord  help  of meteen  subscribe  in
  het E-mail onderwerp te sturen naar  blxf-request at lists.tuxfamily.org

* U mag mij ook off-list vragen om U in te schrijven; stuur mij een E-mail
  naar  aldo . nospam at scarlet . be

Uw deelname is heel belangrijk en een absolute meerwaarde voor ons allen,
blind- en slechtziende Free Software & GNU/Linux gebruikers !
Meedoen is dus winnen! :-)

MVG,

BLXF Co-Admin Aldo.

 </BELANGRIJK>