Re: [eo-tradukado] Same Saluton!

Saluton, Joop!
Gxojas vidi vin!

> Ankaux mi volas ekkontribui post iom da neaktiveco; gnome pro la nuna
> hejma uzo, sed pro kohereco mi ankaux deziras vidi la kde-tradukojn.

KDE teamo laboras aparte. Verdire mi gxojus vidi komunan deponejon por
cxiuj eo-tradukoj, sed tio bezonas multe da energio por kunigi homojn
kaj agordi cxion :) Malgrau malfacilajxoj tio povus rezulti en komunan
avantajxon...

>  Cxu la Ubuntu-tradukoj (elsxuteblaj) povas helpi? Korektado ofte
> estas pli rapida afero, ecx rapide tajpante.

Versxajne la tradukoj povas helpi, sed estas malfacile kunigi parte
tradukitajn dosierojn. Mi mem aldonis novajn mesagxojn el svn de GNOME
al Nautilus per msgmerge.

--
Antono Vasiljev
http://antono.info